onsdag 17 december 2008

Klas 24 år!

Julavslutning och baka tårta till Kleber hör ihop för mig. Nu var det några år sen jag firade min son på just den 18 december. Men i år åker jag och Terry hem till födelsedagsbarnet och har med oss denna tårta på den rätta dagen. Presenterna är klara, tårtan står i kylen så put the kettle on!
Bilden: Ljus tårtbotten fylld med citronmousse och jordgubbsmousse. Överdragen med rosa tårtlock från Odense, Wiltons violet decorating icing, toppad med Dr Oetkers dekorationsblommor i rosa.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vilken trevlig tårta!
Jag hörde att det var någon som somnade på teatern sen... hehehe...

Anonym sa...

Ja antagligen var det sömnmedel i men det var så lite kvar när jag kom så jag fick inte i mig så stor dos. men fin är den. Tårtan alltså.

Kvinna i verkligheten