måndag 28 december 2009

Juldagarna

Julafton
Mutti

Kalle Anka-tid.
Några timmar innan frågade Terry:
Vi har väl kanaler så att vi kan se Kalle Anka?


Kylning av fin Cava från Campo Viejo


Annandagen
Vi var traditionsenligt i Södertälje.
Nytt för i år var Frodis.
Katten-Katten och AndyPandy i samspråk:
-Öh, motorsåg?
-Gå en kurs!




Årets mode:
Skotskrutigt i alla varianter.





Partynight!





Jag vet att jag är i min klan när jag hör dessa vråla:
Fååålk, fall nu neder
och hälsa glatt din frihet
Å, heeeelga naaaaatt









Samtidigt i en annan del av huset:












2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig annandag! Partyparty! Kram Lena

Unknown sa...

Partyparty sa Bull.

Som jag brukar säga, jul är alltid bäst i fotoalbumet ;-)
Nejdå, annandagen var förbarkat härlig, det var väl i år det blev tredje gången och alltså obrytbar tradition.