söndag 12 juli 2009

Stiluppgradering

Det finns en väskmentor i min närhet som med oförtruten vilja förfäktat idén att jag måste skaffa mig väskor. Att matcha med helt enkelt. Jag har ju en väska såklart. Sen har jag den i 1-4 år tills jag köper en ny. Linnea, min väskmentor, har varit här ett tag så jag har verkligen funderat på det här med väska. Varför har jag bara en väska (i taget)? När jag kom på det gick jag genast ut och köpte en till. Det blev en ESPRIT på rean i Sickla köpkvarter.


Innan jag börjar jobba igen ska jag ha köpt en svart väska också för att byta med annars blir ju den här väskan bara en ny som jag har i 1-4 år och så ska det inte bli!











Vad är då anledning till att jag aldrig byter väska?
Att jag är för lat för att gå igenom varje kvitto och lapp som ligger
slängd i väskan och sen flytta över värdesakerna till andra väskan.
Men jag kom på att jag nog har tid till det.

2 kommentarer:

sandybay sa...

Jaaa!!! Katten har äntligen skådat ljuset! Snygg väska, nu ser vi framemot att få se en sportig svart väska att begagnas till mer bekväma skor, typ de du gick in när vi(jag)shoppade loss på Söder. Och ja, man lär sig att byta handväska väldigt snabbt, jag gör det ju till och med på vardagsmorgnar om jag anser att det är nödvändigt.
Love all from "Linnea"

Unknown sa...

nej men, vilka fina dojjor du lagt dig till med! *imponerad*

Hmm, om du känner för att testa lite mer färgglada väskor utan att behöva lägga stålar på´t så finns det en halv källare full med väskor på V.K-gatan 7...många många av dem kan utlånas till bättre behövande.